9-11 del mes de la Pluja

Malgrat la ruïna econòmica que ha representat aquesta darrera feineta per la qual ningú ens ha donat ni cinc, i gairebé diria que ni tan sols ens donaran un copet d’ànim a les espatlles, els altres s’empenyen en completar la purificació total del lloc, així que ja ens veus de nou a tots baixant als deu mil vegades condemnats soterranis per que Theo pugui “purificar” la zona on la sacerdotessa Illadras estava realitzant el seu ritual per destruir Cheilsecar. El que no m’havia dit fins ara es que necessita tot un dia per acabar el llarg ritual, així que mentre Justa es queda de vigilància per si apareix alguna criatura aliada dels caòtics y Chandra es posa a copiar nous sortilegis en el seu llibre de màgia, jo em dedico a explorar tots els corredors i sales que ens varem deixar la darrera vegada a veure si puc trobar alguna cosa que faci menys ruïnosa l’experiència, però sense cap èxit. Cansat d’estar sota terra, els he deixat allà sota fent els seus rituals, mentre jo em torno a casa a descansar còmodament, i de pas aprofitar els dies de forma més profitosa.

Així, em dedico a visitar botigues on es possible trobar algun objecte amb qualitats màgiques que m’ajudin a ser més poderosa en situacions com les que acabem de passar. Malauradament, la gent d’aquesta ciutat te tan poca imaginació, que es incapaç de pensar en possibilitats innovadores per aplicar els seus coneixements, i tot i trobar alguns objectes interessants, cap d’ells en el sostrat que a mi m’interessa. Una completa pèrdua de temps, tot i que deixo dit que si algú te una idea original (els hi suggereixo unes quantes), m’avisin.

Per no acabar de perdre el temps miserablement, vaig a veure si Ishara ja te la informació que li varem demanar. Al menys aquí no em llençat totalment els diners (però penso que poc li falta al saber la resposta). Segons sembla, la clau als Banewarrens està als soterranis de la Casa Vladaam, al barri noble de la ciutat. Segons el que puc esbrinar i comentaris que ja havia sentit anteriorment per la ciutat, aquesta família es molt reservada, te relacions amb els baixos fons i, segons les males llengües, està maleïda. Diuen que un artista va gosar pintar-los tal com eren realment i va desaparèixer d’aquest mon, però no abans de passar el retrat a algú altre que, des de llavors ha fet milers de suposades reproduccions del quadre que es venen per la ciutat quasi com si es tractés de souvenirs. La veritat es que si em de fer cas del quadre, aquesta família ha de tindre sang tiefling a les seves venes.

En qualsevol cas, Ishara es sent generosa i em “regala” la informació de que i ha un Cavaller de l’Acord anomenat Nicalon Regelis que es conegut a la ciutat per la seva animositat envers la Familia Vladaam (es diu que es tracta d’un ex treballador de la casa), i que potser ens podria ajudar.

Arxivant aquesta informació per mes endavant, vaig comentar la situació amb Jevicca, la maga del braç estrany, me n’assabento que la Familia Vladaam està també relacionada amb l’escola de màgia a la que ella pertany, cosa que no li impedeix oferir-me una bona recompensa (que no especifica) per “recuperar” la clau.

Anuncis

No comments yet

Deixa un comentari

