15-24 del mes de la Pluja

Al dia següent, desprès d’acompanyar una estona a Justa a diverses botigues, emparrada com està en adquirir una vareta per detectar portes secretes sense perdre hores, i acabar adquirint jo una de míssils màgics aprofitant que tinc diners i no se que fer-ne amb ells, ens dirigim a Castle Shard, on ens informen de com a acabat la cosa (la marxa dels bàrbars i demés). Però el mes important es que, com amb aquesta acció em “salvat la ciutat” (tot i que al capitost de l’exèrcit no vol reconèixer-ho ni per obligació), finalment aconseguim un premi adequat a tots les nostres esforços, en forma d’una bossa amb 1000 monedes de platí!!!

Mes tard, Theo decideix tornar a perdre un munt d’hores per acabar amb el poder maligne de la ma on s’estava Wuntad, així que m’ofereixo voluntària per anar a veure que podem treure per tot el que em trobat. Qualsevol cosa abans que estar més temps sota terra!

Com els demés semblen atrafegats com mai, quan rebem una nota del bard pertanyent als Knights of the Cord per reunir-nos a migdia a una taberna de Midtown anomenada “The Griffon”, decideixo anar-hi jo sola, però amb l’aspecte canviat “per precaució”. El tipus sembla força agradable, i estem xerrant una estona sobre la família Vladaam, i finalment s’ofereix a acompanyar-nos si el que volem es fer mal a la família, ja que segons diu lo encantaria que sofrissin el més possible. Jo, que faig veure que només soc una intermediària, li dic que ja els ho comunicaré als meus “clients”, però la veritat es que em malfio ja que per molt que sembla odiar als Vladaam, la veritat es que no deixa anar cap informació al respecte, i sembla decidit a dir suficientment poc per que ens veiem obligats a dependre d’ell per entrar a la casa.

En qualsevol cas, aprofito la tarda per anar a veure els voltants de la casa de la família Vladaam a la zona noble. Observo l’interior dels jardins en forma gasosa i puc comprovar que aquests estan patrullats per guerrers humans (això si, amb poca armadura que els protegeixi), però acompanyats de terribles llops gegantins que van solts pels jardins.

Theo i Chandra segueixen molt ocupats fent objectes màgics mentre jo em dedico a descansar i acabar de fer els preparatius per entrar a la casa Vladaam, com no, acompanyats de Nicalon Regelis, el bard que odia als Vladaam, que diu tindre un pla, però que requereix una entrada sigil·losa (es coneix que encara no s’ha trobat amb Justa o Theo). Es per això que fixem definitivament l’entrada pel dia 25 a la nit, quan Theo hagi acabat de fabricar un oli especial per amortir el soroll de les armadures pesades.

Anuncis

No comments yet

Deixa un comentari

